۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد

کشور با بحران‌های متعدد از جمله در زمینه‌های رفاه عمومی، تشدید فاصله طبقاتی جامعه، بیکاری، تورم شدید، رکود شدید، مسکن، آب، انرژی، محیط زیست، استهلاک زیرساخت‌های اساسی، کاهش سرمایه اجتماعی دولت، خروج سرمایه‌های انسانی از کشور، عدم اطمینان شدید، ریسک بسیار بالای سرمایه گذاری، فساد اداری، ناکارآمدی اداری و افزایش روزافزون ناامیدی جامعه به بهبود وضع زندگی است. این بحران‌ها در تعامل با یکدیگر یک دور باطل عقب ماندگی و انحطاط را ایجاد کرده‌اند.

یکی از ویژگی‌های برجسته مجدفر، پایبندی به اصول دینی و اخلاقی و ارزش‌های مروج در جمهوری اسلامی ایران است. این امر باعث می‌شود که او بتواند در فرآیند تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری، همواره منافع ملی و ارزش‌های اسلامی را مدنظر قرار دهد.

وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نتایج قطعی آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم خردادماه از طریق نشانی اینترنتی my.medu.ir قابل مشاهده است.

رضا مراد صحرایی، وزیر فر آموزش و پرورش گفت: آقای پزشکیان یک شخصیت دانشگاهی هستند و دیدگاه عمیق و دقیقی نسبت به مسئله آموزش دارند به طور عام و به طور خاص امیدوارم آنچه که آمال ایشان است که با سرعتی قابلیت تبدیل شدن به اعمال اثربخش و محسوس در نظام آموزش و پرورش داشته باشد.

ستاره صبح، فائزه صدر: برخلاف پیش بینی قانون اساسی عدم وجود عدالت آموزشی با قدرت گرفتن و توسعه مدارس غیرانتفاعی خود را بیش از پیش نشان می دهد. شهریه مدارس غیر انتفاعی درجه 3 که جذب فرزندان طبقات متوسط به پایین جامعه را هدف قرار داده نسبتی با درآمد این خانواده ها ندارد. کمترین رقم شهریه مدارس غیر انتفاعی ۳۰ میلیون است و هنوز سقفی برای بالاترین شهریه ها مشخص نشده است. ستاره صبح در گفت و گو با امان الله قرائی مقدم، استاد دانشگاه و جامعه شناس به بررسی این موضوع پرداخته که در ادامه می خوانید:

قیمت‌ همستر کامبت در بازار پیش از عرضه Gate.io به ۰.۲۲۵ دلار رسید.

انتخاب بین آ 55 و اس 23 اف ای سامسونگ همه را سردرگم کرده است. در ادامه ببینید بین گلکسی A55 و گلکسی S23 FE، کدام گوشی ارزش خرید بیشتری دارد.

توکن همستر کامبت در کوین مارکت کپ لیست شد. اما لیست شدن HMSTR در CoinMarketCap به چه معناست و آیا قیمت توکن این بازی تلگرامی مشخص شده است.

رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: با تمهیدات شرکت ارتباطات زیرساخت در توزیع ترافیک اینترنت بین‌الملل از سایر مسیرها، افتی که در شبکه ارتباطی کشور دیده می شود به زودی برطرف خواهد شد.

وزیر پیشین آموزش و پرورش گفت: نگاه به آموزش و پرورش نباید صرفا اقتصادی باشد، دانش آموز منبع درآمد نیست، سرمایه است. آموزش و پرورش بودجه کافی ندارد و اگر بخواهد هزینه هایش را تولید کند، می شود مصیبت غیرانتفاعی ها که امروز شاهدش هستیم.

لطفا شکیبا باشید...