۱۴۰۳ جمعه ۲۷ مهر

چین آمریکا و هند ابرقدرت های هوش مصنوعی دنیا هستند که رده های اول تا سوم را از خود کرده اند.

متاسفانه نظام آموزش امروز تجلی گاه پدیده شومی است که نه تنها نسبتی با عدالت آموزشی ندارد بلکه می توان با معرفی آموزش و پرورش و آموزش عالی ایران، نظام آموزش طبقاتی، گروهی و حرفه ای و رانتی را معرفی کرد.

علوم پایه در توسعه پایدار به ویژه در توسعه با رویکرد اقتصادی، دارای جایگاه و نقشی مهم هستند، اما در این میان نقش ریاضیات، به دلایل متعدد علمی و تخصصی، نقشی ماندگار، اساسی و بنیادین است.

نکته‌ی مهمی که درباره قیمت آیفون ۱۶ وجود دارد این است که این گوشی‌ها در بازار ایران با چه قیمتی عرضه می‌شوند؟ مهم‌تر اینکه آیا اصلا رجیستر می‌شوند یا خیر.

به اعتقاد عضو هیات علمی دانشگاه تهران هوش‌ مصنوعی از علوم پایه است و اولین گام برای توسعه آن ایجاد تئوری‌های مرتبط با آن خواهد بود و از این طریق می‌توانیم صاحب این فناوری شویم، در غیر این صورت مقلد هستیم.

پیچیدگی اقتصادی عنوانی جدید در رقابت‌های جهانی اقتصاد است و به معنی قابلیت تولید محصولات متنوع در سطح رقابت جهانی معنا می‌شود.

فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت خبر داد: در جلسات آتی شورای انقلاب فرهنگی، موضوع کنکور سال‌های آینده مجددا بررسی و کارشناسی و مورد بازبینی قرار می‌گیرد.

یکی از چالش‌های اصلی کاربرد هوش مصنوعی در ایران، کمبود زیرساخت‌های مناسب و نیروی انسانی متخصص برای توسعه و پیاده‌سازی گسترده این فناوری است.

کف قیمت آیفون ۱۳ در اولین روز‌های مهر به ۴۰ میلیون تومان رسیده است

رییس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: هر استادی که ارتباط استخدامی‌اش با دانشگاه قطع شده، اگر درخواست همکاری مجدد بدهد، دانشگاه موظف به بررسی مجدد این درخواست است.

لطفا شکیبا باشید...