مدیرعامل گروه فولاد مبارکه در نشست هماندیشی با مدیران عامل:
فروش آنلاین محصولات فولاد مباركه ضروری است
نشست هماندیشی با مدیران عامل مراکز خدماتی فولاد مبارکه در تمام استانهای کشور با حضور سعید زرندی، مدیرعامل گروه فولاد مبارکه و رضا حیدری معاون فروش و بازاریابی این گروه صنعتی برگزار شد.
لزوم چابک سازی ساختارها، نظارت قوی، افزایش بهرهوری و کاهش دوگانگی سیاستها در مراکز خدماتی در این نشست، سعید زرندی گفت: طی ۳۰ سال گذشته، سیاستها و رویکردهای متفاوتی در مدیریت مراکز خدماتی فولاد مبارکه اتخاذشده که به تغییرات و نوسانات زیادی منجر شده است؛ نیاز است مدیریت این مراکز به سمت ساختاری چابک با نظارتی قوی حرکت کند تا بهرهوری و کارایی افزایش و دوگانگی در سیاستها کاهش یابد. وی افزود: تعیین وظایف و اختیارات مشخص برای مدیران این مراکز برای ما بسیار مهم است و مدیران، بهویژه در بخش فروش، باید وکیل و نماینده رسمی فولاد مبارکه باشند تا کنترل و نظارت بهتری بر فعالیتها صورت گیرد؛ از سوی دیگر، طراحی استراتژیک مجدد مراکز خدماتی و تمرکز بر فروش و هزینهها از اهمیت زیادی برخوردار است و مراکز در مناطق مختلف باید بهصورت منطقهای و با تعداد مناسب فعالیت کنند تا هزینهها کاهش و بهرهوری افزایش یابد. به گفته زرندی، استفاده از ابزارهای مالی نوین توسط مراکز خدماتی بسیار مهم است، زیرا مراکز خدماتی فولاد مبارکه ابزارهای بازاریابی فولاد مبارکه در استانها هستند؛ ازاینرو برگزاری جلسات منظم و دورهای برای ارزیابی شاخصهای عملکرد مراکز و تعیین راهکارهای بهبود از اهمیت زیادی برخوردار است؛ بنابراین باید شاخصهای کلیدی مشخص و هر سه ماه یکبار ارزیابی شوند تا مشکلات شناسایی و راهکارهای مناسب ارائه شود. زرندی اجرای فروش آنلاین محصولات فولاد مبارکه را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: این امر باید هرچه زودتر اجرایی شود و مأموریت پیگیری این موضوع به مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل سپردهشده است.