ریچارد گر به مایکل فاسبندر و جفری رایت در سریال جاسوسی «آژانس» پیوست.به گزارش مهر، ریچارد گِر در سریال مهیج جاسوسی «آژانس» در شوتایم پارامونت پلاس بازی میکند.
پیش از این گزارش شده بود که مایکل فاسبندر در این سریال بازی خواهد کرد و حضور جفری رایت هم در ماه گذشته تایید شد. اکنون گِر جدیدترین بازیگر مشهوری است که نامش با این سریال گره میخورد.
«آژانس» اقتباسی از سریال مشهور فرانسوی «دفتر» است و در نسخه انگلیسی زبان آن، فاسبندر در نقش یک مامور مخفی سیا که دستور گرفته تا زندگی مخفی خود را رها کند و به لندن بازگردد، ظاهر میشود. وقتی عشق گذشته زنده میشود، حرفه، هویت واقعی و مأموریت او در برابر قلبش قرار میگیرد.
گفته شده گِر در نقش بوسکو بازی خواهد کرد که رییس دفتر لندن با گذشتهای تاریخی است که پس از ۸ سال خدمت به عنوان یک مامور مخفی، بازگشته است. مدیر شوتایم از ریچارد گِر به عنوان یک چهره باکلاس یاد کرد که چند نسل طرفدار در سراسر جهان دارد و به دلیل توانایی استثناییاش در القای عمق و اصالت در هر نقشی که بازی میکند، مورد تحسین است. گِر سال ۱۹۹۳ برای بازی در فیلم تلویزیونی «و گروه بازی کرد» نامزد امی شد و در سال ۲۰۱۹ در ۲ مینی سریال بریتانیایی برای بیبیسی جلوی دوربین رفت. او برای بازی در فیلمهایی چون «یک افسر و یک جنتلمن»، «ژیگولوی آمریکایی»، «زن زیبا»، «ترس اولیه» و «شیکاگو» شهرت جهانی دارد و برای ۲ فیلم «یک افسر و یک جنتلمن» و «زن زیبا» نامزد گلدن گلوب و برای بازی در «شیکاگو» برنده جایزه گلدن گلوب شده است.فیلم «هاچیکو» از به یادماندنیترین فیلمهای اوست. «آژانس» درحال حاضر در لندن در حال تولید و قرار است به صورت بینالمللی در بریتانیا، کانادا، استرالیا، ایتالیا، آلمان، آمریکای لاتین، برزیل و ژاپن پخش شود.
درگذشت فیلمنامه نویس «محله چینیها»
نویسنده فیلمنامه فیلم تحسین شده «محله چینیها» در ۸۹ سالگی درگذشت.به گزارش ورایتی، رابرت تاون، نویسنده و کارگردان که جایزه اسکار فیلمنامه را برای «محله چینیها» در کارنامه داشت و به عنوان استاد هنر فیلمنامه نویسی شناخته می شد، در ۸۹ سالگی از دنیا رفت.
تاون کهنه کار کارش را از سال ۱۹۶۰ به عنوان بازیگر و نویسنده فیلم «آخرین زن روی زمین» راجر کورمن شروع کرد و به سرعت به یکی از شناخته شدهترین فیلمنامه نویسان تاریخ سینما بدل شد و بارها و بارها موفق به حل مشکل فیلمنامه ها شد و مشکلات ساختاری متن های دیگران را حل کرد. تاون در دهه ۱۹۷۰ با سه اثر مهم که هم توجه منتقدها را هم جلب کرد و هم در گیشه موفق بود در یک دوره ۱۴ ماهه به شهرت رسید: «آخرین جزییات» در سال ۱۹۷۳، «محله چینی ها» در سال ۱۹۷۴ و «شامپو» در سال ۱۹۷۵. هر سه فیلمنامه نامزد اسکار شدند و «محله چینی ها» این جایزه را کسب کرد. تاون به عنوان مشاور ویژه برای «بانی و کلاید» با بازی وارن بیتی در سال ۱۹۶۷ استخدام شد و ساختار کار را تغییر داد تا پایان فیلم را دراماتیک کند و تایید کارگردان فیلم آرتور پن را برای ایجاد یک لحظه احساسی از رابطه شحصیت فیل داناوی و مادرش را به دست آورد. وی اصلاح کننده فیلمنامههای مهم دیگری چون «نمای اختلاف منظر» (۱۹۷۴)، «ماراتون من» (۱۹۷۶)، «میسوری درهم شکسته» (۱۹۷۶) و «بهشت می تواند صبر کند» (۱۹۷۸) بود که جایزهای برای این کار نصیبش نشد، اما سال ۱۹۷۳ زمانی که فرانسیس فورد کاپولا، کارگردان «پدرخوانده» در سخنرانی خود برای دریافت جایزه اسکار روی صحنه رفت از وی برای خلق صحنه تاثیرگذار و محوری صحنه پاچینو-براندو در باغ که در کتاب ماریو پوزو وجود نداشت، تشکر کرد. تاون اما با رومن پولانسکی بر سر پایان تاریک فیلم «محله چینی ها» به مشکل خورد و با پایانی که پولانسکی با کشته شدن شخصیت داناوی خلق کرده بود، مخالف بود، اما سالها بعد گفت: احساس میکردم که خیلی ملودراماتیک است، اما او درست میگفت. این فیلم که برای نیکلسون نوشته شده بود، جایگاه این بازیگر را در میان ستارگان بزرگ سینما تثبیت کرد.