نقض آتش بس از دو طرف
ستاره صبح آنلاین: آمریکا در دو شب متوالی گذشته به نقاطی در جنوب ایران حمله کرد. ارتش آمریکا بامداد روز یکشنبه به قشم و سیریک و بندر لنگه (هرمزگان) حمله کرد. سپاه پاسداران اعلام کرد که آمریکا به 5 پست ساحلی ایران حمله کرده است.ارتش آمریکا ادعا می کند این حملات در واکنش به هجوم ایران علیه کشتی های تجاری در تنگه هرمز است. در مقابل سپاه پاسداران اعلام کرد که پرتاب موشک‌های بالستیک و پهپاد به سوی 8 زیرساخت مهم ارتش آمریکا در کویت و بحرین صورت گرفته است.