۱۴۰۳ سه شنبه ۱ آبان

امیدوارم در این شرایط دلهره‌آوری که شبح جنگ بالای سر همه‌مان پرواز می‌کند و بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی و اتحاد هستیم، نه که فقط این خبر تکذیب شود، بلکه دوست الهه و دیگرانی مثل او هم رها شوند و بیرون بیایند.

صابر ابر و الهام کردا از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون همکاری‌های متعددی داشته‌اند و از هفته آینده در تازه‌ترین اجرای نمایش «مالی سویینی» به کارگردانی مرتضی میرمنتظمی روی صحنه می‌روند.

لیلا بلوکات از اتهامات وارده تبرئه شد و می‌تواند به مانند سابق کارهای هنری و اجتماعی خود را از سر بگیرد.

سیدعباس صالحی وزیر ارشاد درباره پرونده ممنوع الکاری برخی هنرمندان اظهار داشت: بخشی که در حقیقت به عنوان هنرمندانی که ممنوع‌الکار تلقی می‌شوند، مواردش مختلف است، تک‌تک این موارد در این دوره جدید مورد بررسی مجدد قرار می گیرد و تجدیدنظر کلی می‌شود.

در اولین سالروز قتل داریوش مهرجویی و همسرش، مراسم یادبود این کارگردان کشورمان با حضور اعضاء کانون کارگردانان سینمای ایران در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد. در مراسم اولین سالروز قتل داریوش مهرجویی و همسرش، چهره‌هایی مطرح سینما نظیر سروش صحت، حبیب رضایی، بهمن فرمان‌آرا، سیروس الوند، گوهر خیراندیش و ... حضور داشتند.

امین الله رشیدی خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی بر اثر کهولت سن، دار فانی را وداع گفت.

صفحه یک روزنامه‌ها به عنوان ویترین در مقابل چشم خواننده است به همین جهت انتخاب تیتر، عکس و مطالب فرعی در این صفحه اهمیت زیادی دارد تا خواننده را به داخل متن بکشاند و همراه خود کند. در این گزارش سعی کردیم با نگاهی به روزنامه‌های امروز، آن‌هایی که دارای مطالب خوب و مخاطب محور و یا محل نقد و بحث هستند، مورد بررسی قرار دهد.

سخنگوی شهرداری تهران درباره ماجرای فروش بخشی از کتاب‌های کتابخانه آیت الله طالقانی گفت: پس از تخلیه خانه به منظور مرمت و بازسازی، کتاب‌ها در یک انبار دپو شده بودند که به دلیل سرقت از این انبار بخشی از کتاب‌ها مفقود می‌شود و پرونده این سرقت نیز در پلیس آگاهی تهران باز بوده و شهرداری تهران به عنوان شاکی این پرونده در انتظار نتیجه است.

«مانوش منوچهری»، وکیل اولیای دم در مورد روند پرونده قتل مهرجویی و همسرش می‌گوید: تقاضای اینجانب مبنی بر این بود که متهمان انگیزه کافی برای جنایت علیه این دو نفر نداشتند؛ بنابراین حتما پای یک آمر دیگری به میان است که این چهار متهم فقط اجراکننده اوامرآن آمر بوده‌اند.

محمد دلاوری، مستند ساز ایرانی در اقدامی تازه و شجاعانه اقدام به ساخت مستندی درباره اسرائیل کرده است.

لطفا شکیبا باشید...