۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد

شرایط به گونه‌ای است که مردم از تبعات تحریم رنج می‌برند و در موقعیتی که رییس جمهور پزشکیان با مشارکت 27 درصدی به پیروزی رسیده است، آسوده نشستن و ایراد گرفتن از کاپشن رییس جمهور موضوعی شگفت انگیز است. هنرپیشه مورد علاقه‌ام درخواست کرده رییس جمهور کت و شلوار بپوشد. از طرفی در روزنامه‌ای نوشته‌اند که کت و شلوار ایرانی نیست.

علی نصیریان در دیدار فعالان ستاد مرکزی پزشکیان با وی، گفت: من از رییس جمهور منتخب استدعا دارم نسبت به فرهنگ و هنر لطف بیشتری داشته باشند.

رییس مرکز سیمافیلم با اعلام اینکه «پایتخت ۷» در آینده بسیار نزدیکی کلید می خورد، درباره جزئیات تولید این سریال، نگارش فیلمنامه و روند پیش تولید آن که بعد از پنج سال از سر گرفته می شود، توضیحاتی را بیان کرد.

علی اصغر شعر دوست به ستاره صبح گفت: وقتی چهره‌های امنیتی به فرهنگ و هنر ورود می‌کند، باید فاتحه مشارکت اهالی فرهنگ و هنر را خواند. زیرا ورود نگاه امنیتی به حوزه فرهنگ و هنر آفت است. آقایان صالحی امیری و ربیعی هر دو چهره‌هایی امنیتی هستند. انتخاب‌های این افراد از تیمی خواهد بود که به واسطه فعالیت در حوزه امنیتی با آن‌ها آشنایی کامل دارند.

سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون ایران صبح امروز اول مرداد ماه در سن ۷۹ سالگی درگذشت.

گروه فرهنگ و هنر: محمدحسین واحدی در گفت و گو با مهسا پهلوان، استاد زبان دانشگاه کاشان در مورد چیستی زبان و ذهن به بحث و مصاحبه پرداخت که در ادامه می‌خوانید:

مراسم با شکوه تاسوعا و عاشورای حسینی در محله افسریه تهران برگزار شد.

مراسم آخرین شب عزاداری محرم و توسل به امام سجاد علیه‌السلام با حضور رهبر انقلاب و جمعی از عزاداران در حسینیه امام خمینی‌(ره) برگزار شد.

قیام عاشورا یکی از مهمترین اتفاقات تاریخ است و جاودانگی این قیام بر جهاد و شهادت بنا گذاشته شده است. مکتب عظیم امام حسین(ع) درس جوانمردی، ایثار و گذشت را به انسان‌ها آموخت و درس‌های بی‌شماری برای هر فردی دارد.

لطفا شکیبا باشید...