کد خبر : 674646 تاریخ : ۱۴۰۳/۷/۱۴ - 11:46
آخرین خبر از وضعیت سلامت هاشم‌ صفی‌الدین آنطور که گفته می‌شود، رژیم صهیونیستی دیشب در تلاش برای ترور هاشم صفی الدین، گزینه احتمالی دبیرکلی حزب الله، از ٧٣ تن بمب سنگرشکن استفاده کرده است.

رژیم صهیونیستی که در حملات هفته گذشته موفق به ترور هاشم‌ صفی‌الدین نشد، یک بار دیگر اقدام به ترور او کرد! صفی‌الدین گزینه جانشینی سیدحسن نصرالله است و این طور که به نظر می‌رسد اسرائیلی‌ها قصد ندارند اجازه شروع کار و به دست گرفت فرمان حزب‌الله را به او بدهند! اگرچه که تا کنون در دستیابی به این هدف ناکام مانده‌اند.

آنطور که گفته می‌شود، رژیم صهیونیستی دیشب در تلاش برای ترور هاشم صفی الدین، گزینه احتمالی دبیرکلی حزب الله، از ٧٣ تن بمب سنگرشکن استفاده کرده است.

طبق ادعای تلویزیون رژیم صهیونیستی در این حمله سید هاشم صفی‌الدین زخمی شده است اما اطلاعات موثقی درباره سرنوشت او وجود ندارد.

گفتنی است، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب مناطقی از جنوب پایتخت لبنان را به شدت بمباران کردند. شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی بامداد جمعه ادعا کرد که هدف از بمباران شدید حومه جنوبی بیروت، ترور سید هاشم صفی‌الدین رئیس شورای اجرایی حزب‌الله بوده است.

این حملات پس از آن صورت گرفت که بسیاری از تحلیلگران، صفی الدین را جانشین احتمالی سید حسن نصرالله دبیرکل فقید این گروه اعلام کردند.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا، از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه مناطق مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه هفتم مهر ۱۴۰۳ منتشر شد، آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تأیید و تاکید کرد که به جهاد برای مقابله با دشمن، حمایت از غزه و فلسطین و دفاع از لبنان استوار و مردم شریف آن ادامه خواهد داد.