کد خبر : 674516 تاریخ : ۱۴۰۳/۷/۷ - 12:11
یدالله اسلامی- دبیرکل مجمع نمایندگان ادوار مجلس نفوذ در تشکیلات حزب الله نفوذ و وارد کردن ضربه‌ کاری به حزب الله لبنان پدیده‌ای نیست که به سادگی بتوان از آن گذشت.

درباره خرابکاری‌ها وترورهای اسرائیل درایران بارها از نفوذ اطلاعاتی وامنیتی سخن گفته شد ولی توجه جدی را برنیانگیخت. نفوذی‌ها شعارهای تند می‌دهند و در ستایشگری حاکمان دست همه را از پشت می‌بندند . احتمالاً یقه‌ها را می‌بندند وپیشانی های پینه بسته هم دارند! شعارهایشان علیه اسرائیل وامریکا همانند شعارها و فریادهای ایلی کوهن جاسوس کار کشته اسرائیل در سوریه است که همه داستانش را شنیده و پیامدهای آن را در حمله و اشغال بلندی‌های جولان دیده‌اند. نفوذی‌ها از خودی‌ها هم خود را خودی‌تر نشان می‌دهند. هم در ایران و هم درلبنان. برگردیم به اصل ماجرا .

چرا حزب الله پیام رسان را جایگزین تلفن همراه کرد؟! چه کسی وچگونه این امر را اجرائی کرد؟! این سیاست امکان جنایتی غیرقابل باور را برای اسرائیل فراهم آورد وانبوهی از نیروهای زخمی از ناحیه دست و چشم را روی دست حزب الله گذاشت.

راستی چرا اسرائیل توانست عالی رتبه‌ترین فرماندهان حزب الله را پیش از جنگی گسترده ترور کند؟! چگونه این امکان برای موساد و ارتش اسرائیل فراهم شد؟

چرا اسرائیل نفوذی را که در حزب الله دست وپا کرده است در حماس به دست نیاورده است؟! و برای ترور رهبران حماس به سادگی کشتار فرماندهان حزب الله قدرت عمل نداشته است؟

دامنه این نفوذ ویرانگر اگر برچیده نشود، ویرانی‌، کشتار وترورهای بیشتری را در پی خواهد داشت . کاش دست اندرکاران اداره کشور یک بار دیگر سخنان یونسی، وزیر اطلاعات خاتمی را مرور کنند، کاش همه هشدارهارا جدی بگیرند.

به کار گیری توان انتظامی و امنیتی برای برخورد با پوشش بانوان وسبک زندگی درکنار افزایش گسست‌ها بین مردم وحاکمیت توانی برای برخورد و شناخت نفوذ ونفوذی‌ها باقی نمی‌گذارد.

درک درست از نفوذ و میدان‌های نفوذ وشناخت واقعیت‌ها را نمی‌توان به فردا موکول کرد و یا جایگزین‌های مبهمی را برای آن جست‌وجو کرد.