کد خبر : 633960 تاریخ : ۱۴۰۳/۵/۲۰ - 02:08
یدالله اسلامی- دبیر کل نمایندگان ادوار مجلس وای برما؛ وای بر قانون وای برما و تنگ نظران که صحنه‌های زشت وخشونت‌بار و برخوردهای نفرت‌انگیز با دختران بی‌گناه این سرزمین را می‌بینیم ومی بینند و قالب تهی نمی‌کنیم ونمی‌کنند.

این گزمگان کهنه اندیش که وحشیانه، زندگی ساده را از دختران ایران زمین می‌ربایند درکدام مکتب خشونت را آموخته‌اند که دربرابر چپاول بیت المال خاموشی می‌گزینندو ‌درنگاه به موی بانوان نفیر خشم وبی رحمی می‌شوند!؟

این بازیگران سیاه و ‌تباهی چگونه بی ترس و واهمه اعتبار ملت کهن ایران را به هیچ گرفته وبی مهابا پرچم‌دار بسته‌اندیشی و واپس‌گرایی می‌شوند؟!

اگر حاکمیت نمی‌داند ویا نمی‌خواهد بداند، باید با صدای بلند گفت: اینان. برسر شاخ نشسته و بن می‌برند.

مردم تاب این کج اندیشی وخودسری را ندارند.

انتظار از رئیس‌جمهور این است که از این طغیان علیه رأی مردم به سادگی نگذرند. طرح نور و طرح های مشابه مطابق کدام اصول قانون اساسی، قانون آئین دادرسی، قانون مجازات های اسلامی و ... اجرا می‌شوند؟

تنها قانونی که در برخورد با موضوع حجاب وجود دارد تبصره ذیل ماده 638 قانون مجازات های اسلامی است. بقیه طرح‌ها مثل گشت ارشاد، گشت خودرویی، پیامک حجاب، حجاب‌بان، طرح نور و ... همگی غیرقانونی و مغایر قانون است. وقتی چنین است وای بر قانون که مغفول واقع شده است.