کد خبر : 633683 تاریخ : ۱۴۰۳/۵/۲ - 11:06
یدالله اسلامی- دبیرکل نمایندگان ادوار مجلس آقای پزشکیان ما به کسی تودهنی نزده و نخواهیم زد ما در انتخابات ریاست جمهوری برای ایران آمدیم وآنها که نیامدند نیز برای ایران نیامدند. ما آمدن را برگزیدیم وآنها نیامدن را.

راست آن است که ما آمدیم که بنای گفت‌وگو وهمدلی را ساز کنیم ودکان تودهنی زدن را که چند دهه است شعار عده‌ای بوده را برچینیم. سالهاست که بر دهان این و آن می‌کوبیم و پرچم لگد کرده وامریکا را زیر پا گذاشته ومرگ براین وآن از زبان‌ها نمی‌افتد . ولی در عمل آن کس که زیر بار این شعارهای دهن پرکن که زمینه ساز تحریم شده له شده زندگی مردم به ویژه فرودستان است .
با نگاه به گذشته و هزینه‌هایی که گفتمان رادیکالی برای کشور و مردم داشته است. اکنون برای تغییر باید از شعار وهیجان پرهیز کرده وخودرا اسیر هیجان نکنیم . بپذیریم، زمان، جامعه، مردم و جهان تغییر کرده است.
اگر بنا به ترویج خردورزی وشایسته گزینی ودرک درست از مناسبات جهانی. ورسانیدن ایران به جایگاه مناسبی که شایسته آن است باشد. کوچکترین خطائی در سخن وکردار پذیرفتنی نیست زیرا هر سخن که از زبان مقامات بیرون می‌آید یک اثر مثبت و منفی دارد . درنگاه ما نقد وپشتیبانی دو روی یک سکه‌اند ،از هر دو روی سکه در زمان لازم بهره خواهیم گرفت . قدیس نخواهیم ساخت . هرسخن وهرکنش ورفتار رهبران سیاسی زیر ذره بین است. در گزینش واژه‌ها دقت نظر مهم ترین ابزار دست یک سیاستمدار هوشمند و آگاه به جهان پرشتاب ئ پرغوغای کنونی است.
آقای پزشکیان تودهنی زدن در گفتمان اصلاح‌طلبان و تحول خواهان جایی نداشته و ندارد. ما برای ایران و تغییر آمدیم نه برای تودهنی زدن.