کد خبر : 623655 تاریخ : ۱۴۰۳/۴/۱۴ - 11:56
یدالله اسلامی- دبیر کل مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی فردا باهم بیاییم تا فردا را بسازیم ما در چند انتخابات پیش‌ازاین پای از میدان کشیده و به کنجی نشستیم. چون باهم نیامدیم.

پیامی روشن به حاکمیت فرستادیم. نه به انتخابات مهندسی‌شده و تهی از معنا گام مهمی بود که برداشتیم. اینک زمان دیگری است. بیش از هر چیز دیگری باهم بودن معنا پیدا می‌کند.

رأی دادن نه تأکید حاکمیت است. نه مشروعیت بخش قدرت!؟ انتخابات هم آزاد و رقابتی نیست. بسیاری از مردم در بین نامزدها نماینده خود را ندارند. درد و رنج مردم را از یاد نبرده و رفتار با زنان و دختران را به فراموشی نسپرده‌ایم.

چشم بر نارسایی‌ها نبسته و دشواری‌ها و رانده شدن‌ها نیز در برابر ماست. برای آنکه اندکی از دردها کاسته و بر مشکلات افزوده نشود و برای اینکه خردورزی جان گرفته و شعارهای سطحی فرونشیند پای به میدان گذاشته و رأی دادن را مبنای حرکت خویش ساخته‌ایم. ولی بخش بزرگی با تحریم. از این مراسم رو برتابیده‌اند. نسل جوان و آزرده‌دل از انتخابات روی‌گردان شده‌اند و آن را آرمان‌های خویش می‌دانند. باهم آمدن و برای همه آمدن معنا بخش حرکت ما خواهد شد.

رأی دادن پشت کردن به هیچ آرمان و هدفی نیست، رأی دادن پشت کردن به مردم. پا پس کشیدن از حقوق مردم، کوتاه آمدن از خواست اصلاح ساختاری نیست. باهم نیامدیم. شنیده شدیم. باهم بیاییم. تا اثربخش شویم.