کد خبر : 623506 تاریخ : ۱۴۰۳/۴/۷ - 00:43
بیانیه انتخاباتی جمعی از زندانیان سیاسی سابق در حمایت از پزشکیان جمعی از زندانیان سیاسی قبل از انقلاب در حمایت از آقای مسعود پزشکیان بیانیه ای صادر کردند که متن آن در ادامه می آید.

مردم شریف ایران
با سلام و درود به روان پاک شهدا ما امضاء کنندگان این بیانیه جمعی از زندانیان سیاسی سابق به استحضار شما ملت بزرگ میرسانیم به دلیل مشکلات ناشی از سوء مدیریت، کج سلیقگی های داخلی و تمامیت خواهی های بعضی گروه‌ها و نهادهای حکومتی و رویکرد بعضا غلط حکمرانی طی سالهای گذشته، تنها نقطه امید مردم ایران برای تغییر یعنی صندوق رأی معنای خود را از دست داده ! و این سبب دلزدگی و رویگردانی بخشی از شما مردم عزیز از انتخابات شده است.

اما از آنجا که اصلاح‌طلبان امیدی جز صندوق برای تغییر ندارند و برای تغییر اوضاع و بهبود شرایط زیستی مردم که در شرایط سخت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی قرار دارند با امضای این بیانیه خواهان مشارکت حداکثری حتی برای ایجاد تغییرات حداقلی هستیم و از شما دعوت میکنیم روز جمعه هشتم تیرماه ارای خود را به نفع جناب آقای مسعود پزشکیان به صندوق بریزید.

ما با کوله باری از مبارزه و با عشق به میهن و شما مردم عزیز اعلام میکنیم با توجه به ویژگیهای شخصیتی ایشان این اقدام شما و مشارکت حداکثری یقینا فرصتی است تا بار دیگر امید مردم برای تغییر زنده و با خروج از انفعال و نا امیدی که عامل فروپاشی ملتهاست و شرکت در انتخابات بازی گردان تحولات تدریجی شوید و اوضاع کشور و خودتان را از این بن بست خارج کنید. او با سابقه‌ای روشن رئیس بیمارستان، چند دوره نماینده مجلس شورای اسلامی و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ‏بوده و به لحاظ فردی، مدیری مشورت پذیر، اهل خرد جمعی، پاک ‌دست، متواضع، صادق و روراست با مردم، اخلاق گرا و معتقد به ایران برای ایرانیان، منصف و شجاع است.

وی هیچ ابائی ندارد بگوید کدام کارها را بلد است و کدام را بلد نیست و نیاز به کار کارشناسی قوی دارد. این خصیصه بسیار مهمی است که کارشناسان و مدیرانی که با وی کار خواهند نمود از بلاتکلیفی و دخل و تصرف بیش از حد در مطالب تخصصی و از جمله مسائل مهم اقتصادی و سیاست خارجی، رها و باعث میشود امور کشور توسط تکنوکراتها که قلب حکمرانی خوب هستند و نه صرفا" تصمیمات سیاسی و جناحی اداره شوند.
بهزاد نبوی- محمد سلامتی- سید کاظمی اکرمی- علی صالح آبادی- نصرت الله تاجیک- محمد رضا علی حسینی - محمد شهرستانکی- احمد فهیمی فر- مجید لباف - سید رضا سید زاده- داود سهیل - محمد علی گرامی - هادی خانیکی - مهدی یوسف زاده - احمد عظیمی - محمد زنگنه - سیدمحمد مهدی جعفری - جعفر مومن نسب - احمد حاتمی - عبدالرحیم اسدی لاری - رضا حبیبی- محمد علی انتظار المهدی – خسرو تهرانی - فیروز طاهرزاده – علیرضا صدیقیان- عبدالله محمودی- محمود عمرانی- محمد حسین عطاران- محسن رشید- نور محمد عقیلی- عباس یزدانفر- صادق نوروزی- اصغر نوروزی- حسین طوسی- ناصر پویا- مهدی صادقی- عباس غریبی- سید حسن موسوی- سید جواد موسوی- مهدی غنی- محسن پاینده - علی محمد آقا- تقی هاشمیان – محمد کاظم روغنچی – مهدی نیکدل - اکبر شاه زمانی- سید جعفر موسوی- نعمت ایزدی – ابوالقاسم دمشقیه – محمد رضا فیاض بخش – علیرضا قناتی – محمد صفری – خلیل اشجع – محمد شیخی – محسن رحمانی – عبدالحسین طوطیائی – احمد شریعت – محمد تمدن – زسول نقاشان – تقی جلالیان – محمد حقیقت – مسعود حقیقت – رضا صالحی – علی سرداد – سید حسین غضنفری – سیروس نجفی – علیرضا صفاریان – رحیم عابدان زاده – علی ناصری - عبدالعلی حسینیون - محمد کاظم اولیائی و خانم معصومه جزایری.