کد خبر : 623446 تاریخ : ۱۴۰۳/۴/۴ - 10:11
مسعود پزشکیان: صدای کسانی هستم که صدایشان شنیده نمی شود ستاره صبح- گروه سیاسی: عصر روز گذشته ورزشگاه شیرودی پر از هواداران مسعود پزشکیان شده بود. هر چند هوا گرم و گنجایش سالن کفاف جمعیت را نمی داد، با این وجود هزاران نفر از اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان در این مراسم شرکت کردند تا از کاندیداتوری پزشکیان حمایت کنند.

نظرسنجی‌ها و شواهد میدانی نشان می‌دهد که یخ عدم مشارکت در انتخابات اندکی ذوب شده و مردم به تدریج به سمت پزشکیان تمایل پیدا کرده‌اند. علت این است که رأی دهندگان بر این عقیده‌اند که رأی به 5 کاندیدای اصولگرا به معنای تداوم وضع موجود یعنی: گرانی، تورم، تحریم و ... است. رأی دهندگان دریافته‌اند که برای بهتر شدن زندگی اشان لازم است رئیس‌جمهوری متفاوت داشته باشند. این فرد کسی جز پزشکیان نیست. حضار شعار می‌دادند: پزشکیان زنده باد، خاتمی پاینده باد.

مسعود پزشکیان پس از حضور در ورزشگاه شهید شیرودی در جمع هواداران خود گفت: من به عنوان یک فرد معمولی ایرانی در میان شما قول می‌دهم که صدای کسانی باشند که صدای آنها را نمی‌شنوند. قول می‌دهم اجازه اخراج دانشجویان و اساتید را ندهم. قول می‌دهم جلوی کسانی که با خواهران و مادرانمان در کوچه و خیابان برخورد می‌کنند بگیرم.
قول می‌دهم که مثل مناطق محروم و کارگران و همه کسانی که در این مملکت زندگی می‌کنند، پیگیر دردهای آنان باشم. بنده صادقانه با شما صحبت می‌کنم. بنده همان موقع که نماینده بودم، اگر برای یک ایرانی مشکلی به وجود می‌آمد پشت تریبون بدون واهمه از آن دفاع می‌کردم. اگر مردم به من رأی بدهند با آنان خواهم بود.
این قول را به شما بدهم که هیچگاه منفعت مردم را درگیر جناح بازی‌ها نکنم. مردم چرا ناراضی هستند؟ تا زمانی که تبعیض وجود دارد سرمایه اجتماعی نخواهیم داشت. ما باید سد تحریم را بشکنیم و کاسبان تحریم را ناامید کنیم. کسانی که به واسطه همین تحریم‌ها میلیاردها در حساب خود مخفی کرده‌اند.
کسانی که می‌گویند نمی‌گذاریم رئیس‌جمهور شوید مردم به شما نشان خواهند داد که چه کسی رئیس‌جمهور می‌شود.