کد خبر : 623435 تاریخ : ۱۴۰۳/۴/۳ - 18:00
ترابی نزدیک تر از همیشه به تراکتور مهدی ترابی از مدت‌ها قبل با تراکتور به توافق رسیده و احتمالاً فصل بعد پیراهن این تیم را می‌پوشد.

مهدی ترابی یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان پرسپولیس در سال‌های اخیر بوده و نقش پررنگی در قهرمانی‌های اخیر این تیم ایفا کرده. ترابی حدود ۵۰ گل برای پرسپولیس زده و البته در ارسال پاس گل هم آمار قابل‌توجهی به نام خود ثبت کرده. بااین‌حال و بعد از قهرمانی با پرسپولیس در لیگ بیست و سوم صحبت‌هایی مبنی بر جدایی ترابی شنیده‌شده. حتی گفته می‌شود مذاکرات تراکتور با او از دو ماه قبل آغازشده و به توافق هم منجر گردیده.

ترابی طی یکی دو روز اخیر با پرسپولیس پای میز مذاکره نشسته اما به توافقی نرسیده. مذاکره‌ای که نزدیکان باشگاه پرسپولیس معتقدند فرمالیته بوده، چراکه او با تراکتور به توافق رسیده است. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد پیشنهادی حدود ۴۵ میلیاردی هم به ترابی داده‌شده است اما او نپذیرفته است

از تبریز هم خبر می‌رسد تراکتور چراغ خاموش فعالیت‌های خود را در نقل و انتقالات دنبال می‌کند. آن‌ها بااینکه بحث واگذاری را پیش کشیده‌اند اما در بازار نقل و انتقالات روزهای پرکاری را سپری می‌کنند تا بتوانند ستاره‌های لیگ را به خدمت بگیرند. حتی یکی از نزدیکان باشگاه تراکتور خبر از پرداخت ۵۰۰ هزار دلار به ترابی داده است. موضوعی که صحت‌وسقم آن طی روزهای آینده قطعاً مشخص خواهد شد.

آنچه مشخص است اینکه پرسپولیس و ترابی به توافق نرسیده‌اند و او یک گام دیگر به تراکتور نزدیک شده است.