کد خبر : 623121 تاریخ : ۱۴۰۳/۳/۲۰ - 16:00
جزئیات تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم شش نامزد در لیست اسامی نامزدهایی هستند که توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شده‌اند.

شورای نگهبان، بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم را به پایان رساند و اسامی نامزد‌های تأیید صلاحیت شده را به وزارت کشور ارسال کرد.

شورای نگهبان بررسی صلاحیت‌ها را از بین ۸۰ نفری که طی ۵ روز موفق به ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری شدند، انجام داد.

فرایند بررسی صلاحیت ثبت‌نام‌کنندگان از تاریخ ۱۵ خرداد آغاز شد و امروز اسامی نهایی نامزد‌های تأیید صلاحیت شده برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد.

زاکانی: برای رئیسی رفتم؛ این‌بار برای راه رئیسی تا آخر می‌مانم

۲۰ خرداد ۱۴۰۳ ۱۵:۵۲

زاکانی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در انتخابات گذشته افتخار حمایت از "مظهر شعار‌های انقلاب" را داشتم و تمام حملات ناجوانمردانه را به جان خریدم.

اما در ⁧انتخابات ۱۴۰۳ ⁩برای تداوم راه ⁧شهید رئیسی ⁩ و تکمیل خدمات، تا آخر می‌مانم و رقابت می‌کنم.

جلسه اضطراری جبهه اصلاحات

۲۰ خرداد ۱۴۰۳ ۱۵:۳۵

محمود صادقی، عضو هیئت رئیسه جبهه اصلاحات گفت: جلسه اضطراری هیئت رئیسه جبهه اصلاحات در خصوص نحوه حمایت از کاندیدای این جبهه در حال برگزاری است.

بیانیه وزیر ارشاد بعد از رد صلاحیت

۲۰ خرداد ۱۴۰۳ ۱۵:۳۴

مهدی اسماعیلی در بیانیه‌ای اعلام کرد: انگیزه اصلی بنده، تببین و دفاعی گفتمان عزت‌آفرین انقلاب اسلامی برای تداوم راه نورانی این شهید عالی‌مقام و استمرار خدمت بود که در سیره و سلوک و مشی عملی استاد عزیزمان، رئیس‌جمهور شهید، کارآمدی و کفایت خود را در کامل‌ترین صورت به منصه ظهور رسانده بود.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان انتخاب شد

۲۰ خرداد ۱۴۰۳ ۱۵:۲۲

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از انتخاب علی عبدالعلی زاده وزیر اسبق مسکن و استاندار اسبق آذربایجان شرقی به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان خبر داد.

جزئیات تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم

تبلیغات ۶ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد

۲۰ خرداد ۱۴۰۳ ۱۵:۲۱

براساس قانون انتخابات ریاست‌جمهوری تبلیغات انتخابات به‌طور رسمی از امروز آغاز و تا ۲۴ ساعت مانده به انتخابات ادامه خواهد داشت.