کد خبر : 622903 تاریخ : ۱۴۰۳/۳/۸ - 12:04
بعد از فساد در رفسنجان/ مس در آستانه سقوط پرونده فساد در تیم مس رفسنجان امکان دارد آنها را با سرنوشت تلخی همراه کند.

بعد از اینکه چند ماه قبل دو تن از مدیران باشگاه مس رفسنجان با توجه به پرونده‌ای که بازرسی مس از این باشگاه شکل داد، روانه مراجع قضائی شدند، اکنون جزییات بیشتری از این پرونده به بیرون درز کرده که پای چند مسئول فدراسیون را نیز به میان آورده است.

خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران یکی از افرادی بود که به واسطه درگیری در این پرونده از این سمت برکنار شد و طی روزهای اخیر اما بررسی‌های بیشتری در خصوص آن در جریان است.

اکنون اما بحث جدیدی در خصوص این فساد به بیرون درز پیدا کرده است. گفته می‌شود اتفاقاتی که در مسیر این پرونده کشف شده و منجر به صعود مس رفسنجان در فصل بیستم به لیگ برتر شده است، احتمالا باعث شود تا فدراسیون فوتبال بعد از حکم قضائی دستور به سقوط این باشگاه به دسته‌های پایین‌تر را هم بدهد.

موضوعی که قرار است به زودی مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به تخلفات این باشگاه در مسیر صعود، با رأی کمیته انضباطی همراه شود.

این پرونده با توجه به حساسیت هفته‌های پایانی لیگ برتر قرار است به زودی مورد بررسی قرار گرفته و رأی نهایی آن صادر شود و احتمال اینکه یکی از دو تیم سقوط کننده به دسته پایین‌تر مس رفسنجان باشد، زیاد خواهد بود.