کد خبر : 559962 تاریخ : ۱۴۰۲/۹/۴ - 02:26
گشت و گذاری در کتابفروشی‌های نایروبی شهر نایروبی دارای کتاب‌فروشی‌های بی‌شماری است که بهشتی برای دوستداران کتاب، علاقمندان به دانش و دانش‌آموزان فراهم می‌کند.

به‌گفته آلبرت انیشتین: «تنها چیزی که باید بدانید، موقعیت مکانی کتابخانه است». کتابفروشی‌ها همیشه به نظر من نسخه‌های کوچک‌تری از کتابخانه‌ها بوده‌اند که به شما این فرصت را می‌دهند؛ نه‌تنها امانت بگیرید، بلکه در واقع نسخه‌ای از آن رمان یا کتابی را که مدت‌ها به آن چشم دوخته‌اید، تهیه کنید. زمانی که بزرگ‌تر شدم، در کتابفروشی‌ها همیشه مانند یک کودک در یک آبنبات‌فروشی رفتار می‌کردم، عاشق مطالعه بودم و وقتی آن‌ها جدیدترین نسخه‌های رمان‌های مورد علاقه مرا ذخیره می‌کردند، دوست داشتم. به گزارش ایبنا از وبسایت اوزامارت، شهر نایروبی دارای کتابفروشی‌های بی‌شماری است که بهشتی برای دوستداران کتاب، علاقه‌مندان به دانش و دانش‌آموزان فراهم می‌کند. عاشقان ادبیات قطعاً این فهرست را بسیار مفید خواهند یافت.

۱. مرکز کتاب‌های درسی
«مرکز کتاب‌های درسی» یکی از پربازدیدترین کتاب‌فروشی‌های کنیا است که شعبه‌های متعددی در نایروبی و اطراف آن دارد. آن‌ها قابل اعتماد هستند و تقریباً تمام نیازهای شما را دارند. آن‌ها همچنین درخواست‌های سفارش ویژه را دریافت می‌کنند و هنگام رسیدن سفارش با شما تماس می‌گیرند. 
 
۲. کتاب‌فروشی پرستیژ
کتابفروشی» پرستیژ» دو شعبه در شهر نایروبی دارد. اگر در یافتن کتاب کمیاب مشکل دارید، کتابفروشی «پرستیژ» کتابفروشی قابل اعتمادی است و مجموعه وسیعی از کتاب‌ها را در اختیار دارد که به ندرت در کتابفروشی‌های محلی نایروبی و اطراف آن پیدا می‌شود. کتابفروشی پرستیژ انتخاب شما را سخت می‌کند، زیرا مجموعه گسترده‌ای از ادبیات کنیایی و آفریقایی را در اختیار دارد.

۳. کتاب‌فروشی ساوانیس
این کتاب‌فروشی که با عنوان «کتابفروشی ساوانی» شناخته می‌شود، یکی از معتبرترین کتابفروشی‌ها و کتابفروشان پیشرو در نایروبی است که فروشگاه آنها در طبقه همکف ساختمان مرکز کتاب ساوانی در امتداد خیابان لاگوس لاتما واقع شده است.

۴. کتاب‌فروشی UNES
کتابفروشی UNES یک کتابفروشی عالی است که در دانشگاه نایروبی واقع شده است. این فروشگاه در زمینه کتاب، لوازم‌التحریر، وسایل الکترونیکی مانند لپ‌تاپ و آی‌پد و حتی لباس فرم فعالیت می‌کند. کتابفروشی UNES در یک موسسه آموزش عالی قرار دارد و نه‌تنها مجموعه کتاب‌های دانشگاهی و آموزش عالی دارد، بلکه کتاب‌های درسی مدارس ابتدایی و متوسطه را نیز عرضه می‌کند.
۵. کتاب‌ها و هدایای Keswick
کتاب‌فروشی «Keswick» یک فروشگاه مسیحی است که شعبه‌های مختلفی در اطراف نایروبی دارد و مجموعه گسترده‌ای از کتاب‌ها ازجمله کتاب‌های الهیات، کتاب‌های انگیزشی، داستانی، راهنماهای زندگی مسیحی، ادبیات کودکان و بسیاری موارد دیگر را در اختیار دارد.

۶. کتاب‌فروشی «ایستگاه کتاب»
کتاب‌فروشی «ایستگاه کتاب» به‌عنوان کتابفروشی برتر نایروبی محسوب می‌شود و در طبقه دوم Yaya Center در نایروبی واقع شده است. این کتابفروشی مجموعه عظیمی از کتاب‌ها را عرضه می‌کند که برای همه رده‌های سنی و همه جنبه‌های زندگی ازجمله کتاب‌های مذهبی، تناسب اندام، اجتماعی، اقتصادی و آموزشی قابل استفاده است. گزینه‌های پُرفروش و بیشتر کتاب‌های محبوب هم در فروشگاه و هم به‌صورت آنلاین در وب‌سایت Bookstop Ltd موجود است.

۷. کتاب‌فروشی «اکسل»
«کتاب‌فروشی اکسل» در مرکز Utawala واقع شده است. این کتاب‌فروشی طیف گسترده‌ای از کتاب‌های مدرسه، لوازم‌التحریر، کیف مدرسه و لباس فرم مدرسه را در فروشگاه خود عرضه می‌کند. این فروشگاه محصولات خود را با قیمت‌های مقرون به صرفه می‌فروشد و به مشتریان تخفیف‌های عالی می‌دهد. کتابفروشی اکسل خدمات بسیار خوبی برای مشتریان دارد و گزینه‌های لباس پوشیدن در فروشگاه را به مشتریانی که لباس فرم می‌خرند ارائه می‌دهد.

۸. کتاب‌فروشی «چانیا»
کتابفروشی Chania از نظر موقعیت در امتداد خیابانMoi در طبقه همکف خانه تومینی واقع شده است و به یکی از فروشگاه‌های عالی برای توقف و خرید لوازم‌التحریر و کتاب در نایروبی تبدیل کرده است. این کتاب‌فروشی همیشه از انبار خوبی برخوردار است و کتاب‌های آن‌ها با قیمت‌های منصفانه به فروش می‌رسد. 

۹. کتاب‌فروشی لوکاس
کتابفروشی لوکاس در امتداد خیابان انگاریاما لین، نایروبی واقع شده است و آن را به کتابفروشی ایده‌آلی برای خرید لوازم‌التحریر و کتاب‌های مدرسه تبدیل کرده است. این کتاب‌فروشی کوچک، مستقل و شلوغ، کتاب‌هایی از کتاب‌های کودکان گرفته تا ادبیات بزرگسالان و کتاب‌های مسیحی را در اختیار دارد. همچنین گاهی برای فروش دوره‌ای اقلام خود تخفیف‌های عالی برای مشتریان در نظر می‌گیرد.

۱۰. کتابفروشی مسیحی CLC
کتابفروشی مسیحی CLC که به گسترش کلام خدا اختصاص دارد این کار را از طریق فروش انجیل، ادبیات مسیحی و همچنین اقلام هدیه انجام می‌دهد. اگر به دنبال الهام گرفتن از یک یا دو کتاب مذهبی هستید، کتاب‌فروشی CLC مکان مناسبی برای ورود به آن است.