کد خبر : 559558 تاریخ : ۱۴۰۲/۸/۱۷ - 03:13
وصیّت خواجة یانکیان به خواجة کودک‌کُّشان

*گودرز گودرزی (مجید)

ای نتانیاهو! بدان‌که همّت جنایت‌کار این می‌باید که در کُشت‌وکُشتار آدمیان گشاده‌دست باشد و تو که سرآمد این قوم هستی، چندان‌ باید پیش‌روی که به مرتبتی رسی که تا کنون هیچ جنایت‌کاری بدان دست نیازیده باشد؛ حتا نرون و آتیلا و چنگیزخان و هیتلر.

ای سالار نامردان! بدان که جوان‌مردی در جنگ به کار ناید و این مکر و نامردی است که کارساز است. پس به همان‌سان که تا بدین روز قواعد حقوق جنگ تماماً را زیر پا نهاده‌ای و بیدادگری کرده‌ای، چونان همیشه این رویه را پیشه کن و تخته‌گاز بتاز تا شاهد منظور در آغوش کشی. 

ای کینه‌ور! تو که امروز به نشان رفیع «کودک‌کُش» دست یافته‌ای، قدر این نشان را بدان که به هر کس نتوانندش داد. هلا که کم‌ترین رخوت در کُشتار خلایق در کارت رخنه مکند که درین‌صورت هیچ به مقصود نخواهی رسید و هلاک خود را رقم خواهی زد.            

ای سخت‌قتال! ارج بمب‌ها و موشک‌ها و پهبادهایی که از سرِ اخلاص به تو ارزانی داشته‌ایم بدان و نیک آنان‌ را به‌کار گیر و جهد کن که مریض‌خانه‌ها و مدرسه‌ها و کلیساها و مسجدها را از آنان بی‌بهره نسازی؛ ایضاً اردوگاه‌ها و کاروان‌های آدمیان را؛ چه همه نقطه‌زن و هدایت‌شونده هستند.

ای دارندة نشان کودک‌کُش! اهتمام تمام نمای تا خانه‌ها را بر سر خلق آوار کنی، آن‌سان که هیچ مأمنی نماند و کس در آن جای نگیرد؛ تا همه از تو بیمناک گردند که این بیم و هراس، گامی است بلند در وصل مقصود و حصول مطلوب.

ای مردِ کارزار از دور! آگاه باش تا وسوسة جنگِ رودررو به جانت نیفتد که مرد این کار نیستی زیرا در چاه ذلت و پیسی درخواهی افتاد. پس دورادور و دور از میدان- از هوا و دریا- میدان‌داری کن و بی‌وقفه بمب‌های آتشین بر مردمان ریز چنان‌که تا کنون کرده‌ای؛ که بودنِ تو جز از همین طریق نیست.

ای خواجة صهیونیست‌ها! نیک می‌دانی که تو و هم‌کیشانت نور دیدة ما یانکی‌ها و روباه پیر هستید. پس به آن‌چه که مردمان جهان علیه شما سرمی‌دهند ترسان مباشید و گوش فرامدهید و کارِ خویش کنید و هم‌چنان شعلة نسل‌کُشی را تیزتر کنید و جنگ‌افزارهای ما را درکار دارید.  

ای مهتر اسراییل! بدان‌که اگر اسراییلی درمیان نبود، همانا ما جهد عظیم و اهتمام بلیغ می‌نمودیم تا سرزمینی اسراییل‌نام را در همان جایی که اینک هست، بکاریم و بنشانیم؛ گرچه به زور و عُنف و غارت و خباثت؛ چنان‌که بدین طریق اسراییل عَلَم گشته است.

ای هم‌راه! نایرة جنگ را روشن نگاه دار که نان و اقبال زرّادخانه‌های ما در گرو این جنگ‌هاست. دستور چنین است که مباد پا سست کنی و دامن درکشی و از کُشتار دست بشویی و از جنگ درمانده گردی که دراین‌صورت خود و هم‌کیشان صهیونیستت را به دام‌گاه مهلکه دراندخته‌ای و ما را در خشم و غضب درافکنده‌ای.

ای نتانیاهو! من این بدان گفتم تا بدان‌چه بباید کردن، هیچ نقصیر نکنی و سخت در کار گیری. 

تمت. تا وصیّت و دستوری دیگر.

جو بایدن- خواجۀ یانکیان و گاوچرانان و آدم‌کُشان