کد خبر : 517379 تاریخ : ۱۴۰۲/۵/۲ - 11:50
فتح‌الله امی، پژوهشگر تشریح کرد پشت صحنه قرآن‌سوزی در سوئد و تکرار آن در دانمارک

پیش از این در تاریخ خوانده بودیم که اقوام وحشی وقتی به کشورهای متمدن حمله یا تجاوز می‌کردند، یکی از اعمال وحشیانه آنها آتش زدن کتابخانه‌ها و آثار تمدن کشور شکست خورده بوده است. در این دوره از تاریخ بشریت که شاهد پیشرفت‌های علمی در تمام زمینه‌ها هستیم چنین انتظاری نبود که تاریخ به عقب برگردد و شاهد اعمال بدوی باشیم!

سوزاندن کتاب بویژه کتب آسمانی که توسط انبیاء برای زیست الهی و انسانی نازل شده مثل سوزاندن نسخه پزشک است که برای درمان بیمار داده است، سوزاندن این کتب الهی به منزله سوزاندن دست رنج بشریت است. سوزاندن قرآن که آخرین کتاب الهی و آخرین نسخه برای نجات انسان از ترفندهای شیطانی است نماد انحطاط بشریت و بازگشت به دوران جنگ‌های ضد انسانی صلیبی است.

پرسش این است که آیا حیوانی پیدا می‌شود که مکان زیست خود را آتش بزند! جای تعجب است که این اعمال شنیع و ضد حیات معقول در کشوری اتفاق می افتد که مدعی حقوق بشر و دمکراسی است.

احتمالاً دست‌های پیدا و پنهان در این واقعه زشت وجود دارد که دیر یا زود عیان وآشکار خواهد شد. هدف تحقیر جوامع اسلامی و به راه انداختن اختلاف و درگیری بین مسلمانان و مسیحیان است. البته خداوند نور خود را به گونه‌ای دیگر آشکار می‌کند که سیاسی کاران تصور آن را هم نمی‌کردند! روز گذشته یک گروه افراطی در دانمارک اقدام به قرآن سوزی کردند که تکرار قرآن سوزی در دانمارک شبهه ناک و شک برانگیز است.

هزار دشمنم ارمی کنند قصد هلاک

گرم تو دوستی از دشمنان ندارم باک

مرا امید وصال تو زنده می‌دارد

وگرنه هردم از هجر توست بیم هلاک