کد خبر : 516083 تاریخ : ۱۴۰۲/۳/۵ - 20:40
در مسجدالرحمن تهران برگزار شد مراسم ترحیم رحمت الله خسروی مراسم یادبود مهندس رحمت الله خسروی مهندس رحمت الله خسروی چهره شناخته شده در استان فارس و ملی بود در سن 72 سالگی بر اثر ابتلا به سرطان دارفانی را وداع گفت و خانواده و طرفدارانش را داغدار کرد.

 ستاره صبح آنلاین - مرحوم خسروی جزو مبارزین خطه فارس به‌ویژه شهرآباده در پیش و پس از اهل انقلاب بود. برادرش و دو برادر همسرش شهید شدند. به‌پاس قدردانی از مجاهدت‌های این شخصیت وارسته مردم آباده در مجلس سوم او را برگزیدند. او در مجلس و پس‌ازآن همواره در اردوگاه اصلاح‌طلبان بود. پس از مجلس سوم برای ورود به مجلس کاندیدا شد؛ اما شورای نگهبان او را رد صلاحیت کرد. منش و رفتار مهندس خسروی به‌گونه‌ای بود همه او را دوست داشتند، او شخصیتی فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و تخصصی داشت و برای تعلیم و تربیت یک مدرسه غیرانتفاعی نیز ایجاد کرده بود.
عصر پنجشنبه گذشته مراسم ختم او در مسجد الرحمن تهران برگزار شد. در این مراسم انبوهی از دوستدارانش ازجمله نمایندگان ادوار، وزرای سابق، شهرداران پیشین و اعضای پیشین شورای شهر تهران مدیران و شخصیت‌های استان فارس مقیم تهران در مراسم شرکت کردند و یاد و خاطره او را گرامی داشتند به گزارش خبرنگار ما علاوه بر این شخصیت‌ها تعدادی از مدیران مسئول مطبوعات و پایگاه‌های خبری در این مراسم حضور داشتند. گفتنی است پیکر مرحوم خسروی در زادگاهش آباده به خاک سپرده شد.