کد خبر : 516062 تاریخ : ۱۴۰۲/۳/۴ - 14:30
انتشار مجموعه داستان «عصر جدید»

«عصرجدید: قصه‌هایی که مادر بزرگ نگفت» نوشته امید کیا از سوی نشر امرود منتشر شد.

به گزارش ستاره صبح آنلاین این مجموعه داستان شامل قصه‌هایی با عنوان‌های معروف ادبیات داستانی جهان اما با محتوایی اجتماعی است. عصر جدید دربرگیرنده قصه‌هایی با نگاه تیز و انتقادی نویسنده است. نسخه جدید بز زنگوله‌پا، هانسل و گرتل‌، دختر کبریت فروش و قصه‌هایی از این دست در دنیای امروزی بسیار خواندنی است. نویسنده در این قصه‌ها نسخه‌ای از دگردیسی شخصیت‌های شناخته شده در ذهن کودکان نسل قبل را در دنیای بزرگسالی‌شان ارایه می‌دهد. چند قصه دیگر از جمله راپانزل و باز هم راپانزل دنیایی با ذهنیت‌های انسان متاثر از عصر جدید را در برابر دید مخاطب به تصویر می‌کشد.
این سومین مجموعه داستان امید کیاست که از سوی نشر امرود منتشر می‌شود. پیشتر کتابهایی با عنوان‌های «پلاک هفت قدیم» و «انجمن دایناسورها» از این نویسنده منتشر شده است. دنیای قصه‌های امید کیا بر اساس کنش و واکنش شخصیت‌‌ها در بستر زمان و موضوعات اجتماعی شکل می‌گیرد و نویسنده در پایان قصه، مخاطب را به بازبینی و درک دوباره وقایع پیرامونی دعوت می‌کند.
کتاب عصر جدید در ۸۴ صفحه و با قیمت ۶۰۰۰۰ تومان منتشر شده و توسط پخش پیام امروز به فروش می‌رسد. مخاطب کتاب بزرگسالان هستند.
تصویر جلد کتاب اثر یاشار صلاحی است.