کد خبر : 495958 تاریخ : ۱۴۰۲/۲/۳۰ - 03:31
بازتاب قهرمانی پرسپولیس پرسپولیس در یک بازی زیبا و به یاد ماندنی حریف مازندرانی خود را با 4 گل شکست داد و با 66 امتیاز بالاتر از سپاهان و استقلال برای هشتمین بار قهرمان رقابت‌های لیگ برتر شد. قهرمانی سرخ‌های پایتخت بازتاب بسیاری در بین رسانه ها و شخصیت ها داشت که برخی از این واکنش‌ها را در ادامه می خوانید.

AFC نوشت: پرسپولیس در رقابتی حساس با سپاهان، پانزدهمین قهرمانی در لیگ ایران را با یک امتیاز بالاتر از سپاهان به دست آورد. تیم تهرانی با ۶۶ امتیاز به کار خود در این فصل پایان داد. پرسپولیس که فصل گذشته از ششمین قهرمانی متوالی منع شد و استقلال توانست به ۵ دوره قهرمانی پیاپی این تیم پایان دهد، در دیدار مقابل نساجی مازندران برنده شد تا جام قهرمانی را به دست بیاورد.

مهران غفوریان، بازیگر طنز، قهرمانی سرخپوشان را در کنار حسین ماهینی، کاپیتان پیشین پرسپولیس تماشا کرد و با انتشار دو سلفی در حالی که تی شرت قرمز بر تن دارد، قهرمانی را به هواداران پرسپولیس تبریک گفت.

کامبیز دیرباز، ستاره سینما، خود را به وطنی قائمشهر رسانده بود  و با حضور در رختکن پرسپولیس در جشن پرسپولیسی ها شرکت کرد و با چند استوری اینستاگرامی  قهرمانی را تبریک گفت. 

بهرنگ علوی در تصویر جالبی با کامبیز دیرباز نوشت: «این قهرمانی با داش کامبیز، خاطره‌ای شد.» جالب اینکه دیرباز پیراهن دهه 1350 پرسپولیس را برتن داشت و با این کیت نوستالژیک به ورزشگاه وطنی رفته بود.

رضا صادقی، خواننده پاپ، تصویری از بازیکنان پرسپولیس در صفحه خود منتشر کرد و نوشت: «این تیم همیشه قهرمان»، او همچنین به اعضای تیم و یحیی گل‌محمدی بابت این نتیجه تبریک گفت.

احسان علیخانی، مجری تلویزیون، در استوری خود نوشت: «ممنونم که دل چند میلیون ایرانی رو شاد کردید.» او که از قدیم‌الایام چهره پرسپولیسی تلویزیون محسوب می‌شود، همچنین به سرخپوشان بابت یک فصل تلاش خسته نباشید گفت.

یورگن لوکادیا پس از قهرمای پرسپولیس در لیگ برتر به همبازیان سابق خود تبریک گفت. ستاره هلندی سابق سرخ‌ها در این پیام نوشت: تبریک به پرسپولیس بابت قهرمانی در لیگ، به این تیم به تمام اعضای فنی و پزشکی افتخار می‌کنم و تبریک می‌گویم. تبریک به هواداران بابت حمایت بی‌قید و شرط‌شان.

ننکا، مربی گلرهای برزیلی تیم پرسپولیس نیز نکته جالب جشن قهرمانی سرخپوشان پایتخت بود که در این تصویر مدال قهرمانی خود را گاز زده است.