کد خبر : 275293 تاریخ : ۱۴۰۰/۶/۲ - 17:59
کرونا جان هنرمند پیشکسوت رادیو و تلویزیون قم را گرفت امیرحسین هنرمندی، هنرمند با سابقه و نام‌آشنای صدا و سیمای قم به علت ابتلا به کرونا درگذشت.

به گزارش ستاره صبح آنلاین این هنرمند خوش‌خنده و پرانرژی کشورمان بیش از ۲۰ سال سابقه‌ بازیگری نمایش و گویندگی در صداوسیمای مرکز قم را در کارنامه داشت، در بسیاری از نمایش‌های رادیویی و تلویزیونی به ایفای نقش پرداخت  و به خاطر توانمندی‌هایش در این عرصه چند نقش را هم زمان بازی می‌کرد. مرحوم امیر حسین هنرمندی در بداهه گویی در طنز مهارت فوق العاده ای داشت و هر کجا که او بود بی شک فضای آنجا پر از شادی و نشاط می‌شد.

آخرین نمایش رادیویی که مرحوم هنرمند در آن به ایفای نقش پرداخته بود نمایش رادیویی تکیه خلوص بود که قرار بود در دهه اول محرم از رادیو قم پخش شود، ولی به علت ابتلای وی به کرونا و بستری شدن در بیمارستان ضبط آن نیمه تمام ماند.

از خصوصیات اخلاقی این هنرمند فقید کشورمان می توان به خوش خنده بودن، مردم دار بودن ، مهمان نواز بودن و ... اشاره کرد.

ستاره صبح آنلاین در گذشت این هنرمند عزیز کشورمان را به همسر و فرزندان ایشان و همچنین جامعه هنری استان قم تسلیت می گوید و در غم آنها شریک می داند. از خداوند برای آن مرحوم علو د‌‌رجات و برای بازماند‌‌گان صبر و اجر مسألت می‌نماییم.